LEVERING & BETALING

Leveringsvoorwaarden

Al onze producten worden gratis verzonden binnen Nederland en België.
Wij doen ons uiterste best de bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Omdat wij op bestelling werken en alle bedden handgemaakt worden hanteren wij een levertijd van 5 weken.
De levering verloopt via FedEx. Omdat wij vanwege de omvang van de pakketten moeten voldoen aan de eisen van FedEx koeriers kunnen levertijden iets afwijken. Derhalve zullen wij u altijd voorzien van een track-and-trace code zo weet u precies wanneer uw bestelling geleverd wordt.

De koerier gemist? Geen probleem. FedEx biedt u de mogelijkheid om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u ook het tweede bezorgmoment mist dan word uw pakket automatisch naar ons verstuurd. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met uw op om tot een gepaste oplossing te komen.

Daarnaast kan het weleens voorkomen dat de levering van uw bestelling iets langer duurt.
Op de betreffende product pagina staat de indicatie van de verwachte levertijd.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte. en zoeken we samen naar een gepaste oplossing.

Betaling

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDEAL
– Creditcard (VISA / Mastercard / AMEX)
– Klarna 
– Bancontact

Betaling zullen worden behandeld door de betalingsprovider Mollie Payments.

GARANTIE & RETOUR

Herroepingsrecht & Retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bedhuisje retour wilt sturen. Omdat wij met maatwerk producten werken en ieder bed gefabriceerd wordt aan de hand van uw wensen kunnen wij uw bestelling niet zonder meer retour nemen. Mocht het product tegenvallen dan zullen wij altijd met u naar een oplossing zoeken. Ook als er niets mis is met het product maar gewoon een kwestie van smaak is.

Is er iets mis met het product (beschadigingen, defecten, ontbrekende onderdelen) dan kunt u zich altijd tot ons wenden. wij gaan er dan alles aan doen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. indien dit niet binnen een redelijke termijn lukt dan krijgt U het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u kiest voor restitutie, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Luilakkie geretourneerd worden.

Om een klacht in te dienen vragen wij u middels het contactformulier zo duidelijk mogelijk de situatie te beschrijven. wij nemen dan zo spoedig mogelijk (vaak diezelfde dag) contact met u op. Heeft u een order geretourneerd dan zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product uit te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Garantie
Omdat wij volledig achter onze producten staan bieden wij 6 maanden garantie op de constructie van het bed.
Gaat er bij normaal gebruik binnen 6 maanden iets kapot aan 1 van de onderdelen, dan zullen we deze vervangen of zorg dragen voor een nieuw werkend product. Wij vragen u wel om aan te tonen: dat het product volgens onze richtlijnen is gemonteerd en de schade dus is veroorzaakt door de ondeugdelijkheid van het product.

KLACHTENREGELING

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, middels het onderstaand formulier.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via www.klachtenkompas.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen
Scroll naar top

CODE: SALE15

Op het hele assortiment!